zaterdag 27 juni 2015

Mijn 'nieuwe' camera

De kleine en de grote; de oude en de nieuwe
Verleden
In 2006 t/m 2008 heb ik mij heel veel bezig gehouden met het maken van foto's in en van de natuur.
Al vrij snel werd macrofotografie mijn 'specialiteit', helemaal 'mijn ding'. Wat een wereld gaat er dan voor je open zeg!  Het werd toen voor mij vooral de kick om libellen op de gevoelige plaat vast te leggen, want dat was zo makkelijk nog niet! Daarna is het maken van natuurfoto's in de loop der jaren vrijwel stil komen te liggen.


Heden
Anno 2015 wil ik het toch weer gaan oppakken. Een nieuwe start dus. Met mijn Canon PowerShot A630 heb ik vele jaren mooie foto's gemaakt maar mijn camera was nu wel eens aan vervanging toe. Een mooie opvolger heb ik gevonden in de Canon PowerShot SX20 IS. Weer een heel ander toestel maar nog beter en met meer mogelijkheden.


2009: Openluchtmuseum; de grote tuin
Toekomst
Ik laat mezelf en ga jullie verrassen met mooie foto's in en van de natuur en dan voornamelijk in mijn directe omgeving. Deze keer niet alleen macro. Een nieuwe uitdaging. Mijn inspiratie om te gaan bloggen? Seraka's weblog. en hier. Een blogger die in het verleden in de Grasduinen / Roots vermeld werd en waarvan ik veel mooie foto's heb gezien.

Alvast veel kijkgenot toegewenst.




loekigizmo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten